Hvis du skal reklamere på en vare, eller ønsker å benytte deg av vår utvidede 365-dagers åpent kjøp, sender du varene forsvarlig pakket til adressen under. Ved bruk av angreretten så må varen være i salgbar stand, dvs. ikke være brukt eller åpnet. Kostymer kan være prøvd på, men både kostymet og original-emballasjen må være hel og uten mangler.
* Skriv en lapp med ditt navn, ordrenummer og hvorfor du returnerer varene og legg dette i pakken du returnerer.
* Send oss så en bekreftelsesmail påkundeservice@festkompaniet.nonår returen er sendt inn, med informasjon om hvilke produkter som ble sendt i retur.
Kunden dekker selv fraktkostnader forbundet med retur.
Ved godkjent retur vil beløpet bli kreditert tilbake på det betalingsmiddelet som ble benyttet ved kjøp. Fraktkostnader refunderes ikke.
Vi bytter ikke varer ved retur. Hvis du behøver en annen str, farge etc, må du legge inn en ny bestilling på nettsiden.
Returadresse:
Festkompaniet.no
Postboks 220
2151 Årnes
Dersom du har valgt faktura på bestillingen din, og denne ikke er betalt:
Logg deg inn med epost-adressen din på www.klarna.no og meld ifra om at du har sendt vare/r i retur.
Da vil de fryse fakturaen til vi gjør en endring på den, og du slipper evt purregebyr.
NB! Merk at det kan ta opptil 3 uker etter mottak hos oss før returer blir behandlet.
NB!! Ved uavhentede pakker på utleveringssted som blir returnert til oss, vil du bli belastet minimum 50,- for å dekke våre håndtering- og returkostander.