home Meny close
menu Meny

Bestilling

For å være sikker på at pakken din kommer fram uten forsinkelser, er det viktig at du sjekker at navn, adresse, epostadresse og telefonnummer er korrekt før du fullfører bestillingen. Påse også at døren/postkassen din er godt merket med navn dersom du velger “HeltHjem – Levering på dørmatten eller i postkassen” som leveringsmetode.

Når sendes min bestilling?

Dersom du bestiller før kl 11, blir bestillingen din sendt samme dag (man-fre). Bestillinger som kommer inn etter kl 11, blir sendt neste virkedag. Vi sender deg en epost med sporingsinformasjon når pakken din er på vei.

Kan jeg endre eller kansellere min bestilling?

Vi kan fjerne produkter, eller kansellere din bestilling dersom den ikke har blitt iverksatt i plukk/pakk på lageret.  Etter dette tidspunktet har vi ikke mulighet til å endre/kansellere.

 

Hvor er pakken min?

Når vi sender pakken din, får du en epost med sporingsinformasjon. Trykk inn på linken, og få oppdateringer om hvor pakken befinner seg.

Lukk
800 kr igjen til fri frakt!
0 av 800