home Meny close
menu Meny

Frakt og retur

Når kommer min pakke?

Vi sender ut pakker daglig (man-fre) fra vårt lager rett utenfor Oslo. Hvis du bestiller innen kl. 14.00 blir pakken sendt samme dag. Husk å fylle ut riktige adresseopplysninger slik at det ikke oppstår forsinkelser. Vi tilbyr 4 ulike leveringsmetoder som er beskrevet nedenfor. 


Rett i postkassen/postkontoret (1-4 dager, ikke sporbar) - 59 kr

Levering: Hvis pakken får plass i din postkasse vil den legges der av postbudet. Hvis ikke havner pakken på ditt lokale postkontor eller post-i-butikk. Postbudet vil da legge en hentelapp i din postkasse, men det kan også hende at du blir varslet på e-post eller sms.

Forsinkelser: Det hender at lokale postkontor og post-i-butikk gjør manuelle feil, som kan medføre at hentelapp ikke blir sendt ut. Hvis det har gått mer enn 4 virkedager etter bestilling og du fortsatt ikke har mottatt hentelapp, ber vi deg ta kontakt med ditt lokale postkontor. Våre pakker er hvite eller brune og er påført vår logo.

NB: Større produkter slik som Pinata og andre lange produkter kan ikke sendes med dette fraktalternativet.

 

Servicepakke med Bring (1-4 dager, sporbar) - 129 kr

Pakken er sporbar hele veien slik at du til enhver tid vet hvor den er. Du vil også motta SMS eller e-post når pakken er klar til henting på ditt lokale postkontor. 


Levering rett hjem - 189 kr

Leveringstid: 1-3 dager. Hvis du bor i utkanten av Norge kan noe mer tid påberegnes.

Levering: Pakken blir levert rett hjem til deg mellom 17-21 på hverdager. Du blir varslet i god tid på forhånd via sms eller e-post om utleveringsdato. Postbud vil også kontakte deg 30-60 min innen utlevering.

Forsinkelser: Denne leveringsmetoden kommer med sporing slik at du alltid kan følge din forsendelse. Hvis du ikke er hjemme ved utlevering vil pakken legges på ditt lokale postkontor eller post-i-butikk.


Retur av varer

Hvis du skal reklamere på en vare eller ønsker å benytte deg av vår utvidede 365-dagers åpent kjøp, sender du varene forsvarlig pakket til adressen under. Ved bruk av angreretten så må varen være i salgbar stand - dvs ikke være brukt eller åpnet. Det er ikke angrerett på spesialbestillinger. Skriv på en lapp ditt navn, ordrenummer og hvorfor du returnerer varene og legg dette i pakken du returnerer. Kunden dekker selv fraktkostnader forbundet med retur. Ved godkjent retur vil beløpet bli refundert tilbake på det betalingsmiddelet som ble benyttet ved kjøp. Fraktkostnader refunderes ikke. 

 

Returadresse: 

Lettbutikk AS
C/O Festkompaniet.no 
Folmovegen 52
2150 Årnes